lauantai 1. marraskuuta 2014

Pennut tasan 3 viikkoa



Kaunistakin kauniimpi Aata. Huomatkaa uhrautuva jalan jännittäminen.
Kasvattajalle kerrotaan aina parhaat salaisuudet.

Moi! Mä oon Toffee.
Ja mä oon Laku, hurmasin mun uuden perheen tänään.

Äidin tarkan silmän alla tietysti.

Jos kuvaisit minuakin? T: Aata

Lakupötkö nukahti tulevan omistajan sylkkyyn
Mutta kun pennut nukkuivat..

..Aata otti huomion mielellään vastaan.

Uusia taitoja on opittu! Mm. takajalalla rapsuttaminen.
Ja kattokaa miten hienosti osataan jo istuakin - silloin kun ei nukuta.
Nukkuminen mamman kaikussa on kyllä ykkösjuttu.
..mammankin mielestä.

Nassut vastakkain kelpaa niinkin.
Mutta ihan koko aikaa ei enää nukuta!
Kolmen viikon poseeraus. Aika taitavia poikia.
Se on helppoo kun on niin komee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti